Date de contact
Întrebări frecvente
Cât durează să primesc comanda?
Majoritatea coletelor vor dura 2-5 zile din ziua în care îl expediem până în ziua în care îl primiți.
Care este politica dvs. de returnare și schimb?
Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.
Cum pot urmări starea comenzii mele?
Puteti urmari comanda dumneavoatra introducand codul AWB pe site-ul Curiera.ro
Cum primesc asistență pentru clienți?
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: “IN PROCESARE” sau “CONFIRMATA”, acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: comenzi@acidhyaluronic.ro sau telefonic, in intervalul orar 9.00 – 17.00, la numerele de telefon: 0752 555 525
Ce fac dacă am introdus o adresă de expediere incorectă?
Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este “EXPEDIATA” cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul acidhyaluronic.ro, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.