1. INFORMATII DESPRE LIVRARE
S.C. PYRAMAL PHARMA S.R.L va livra PRODUSELE in cadrul termenelor mentionate pe MAGAZINUL ONLINE pentru PRODUSUL comandat, la data generarii COMENZII sau in cel mult 20 de zile de la data la care CLIENTUL a generat COMANDA, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.
In cazul in care nu poate executa CONTRACTUL datorita faptului ca PRODUSUL sau serviciul nu este/nu mai este disponibil, SOCIETATEA va informa CLIENTUL despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre CLIENT pentru PRODUSUL sau serviciul indisponibil sa fie rambursate in termen de maximum 14 de zile.
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare, S.C. PYRAMAL PHARMA S.R.L va anunta CLIENTUL cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii.
In cazul in care S.C. PYRAMAL PHARMA S.R.L primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea PRODUSELOR, S.C. PYRAMAL PHARMA S.R.L poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a CONTRACTULUI, sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
PRODUSELE comercializate de acidhyaluronic.ro pot fi livrate pe intregul teritoriu al Romaniei, utilizand modalitatea si termenul de livrare alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Dupa expedierea coletului, veti primi un email de notificare cu privire la noul status al comenzii.
2. EXPEDIEREA COMENZILOR
Toate comenzile ce sunt plasate de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00 – 17:00 sunt expediate in aceeasi zi, cu exceptia sarbatorilor legale.
Comenzile lansate dupa ora 17:00, in zilele de sambata si duminica sau in zilele libere prin lege vor fi operate si expediate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazuri rare (promotii cu impact puternic sau evenimente neprevazute) procesarea comenzilor poate dura mai mult datorita volumului mare de colete. Cu toate acestea procesarea comenzilor confirmate nu poate depasi 10 zile.
Procesare comenzilor ce includ PRODUSE a caror stoc a fost gresit raportat de platforma noastra de ecommerce sau cele plasate de utilizatori ce nu au putut fi contactati de consilierii de vanzari ai companiei noastre, va fi amanata pana la rezolvarea situatiei aparute.
3. MODIFICARE SAU ANULARE COMANDA
In cazul in care CUMPARATORUL doreste sa modifice sau sa anuleze o COMANDA a carui status este: “IN PROCESARE” sau “CONFIRMATA”, acesta poate contacta Departamentul de Relatii Clienti prin email la adresa: comenzi@acidhyaluronic.ro sau telefonic, in intervalul orar 9.00 – 17.00, la numerele de telefon: 0752 555 525
Telefonic se poate anula si o comanda a carei status este “EXPEDIATA” cu conditia ca aceasta sa NU fie inca preluata de catre firma de curierat. In situatia in care coletul a parasit sediul acidhyaluronic.ro, CLIENTUL are doar posibilitatea de a returna/refuza comanda.
Comenzile anulate raman vizibile in istoric.
4. MODALITATI SI COSTURI DE EXPEDIERE
Transportul produselor comandate pe acidhyaluronic.ro se face prin compania ce ofera servicii de Curierat rapid partenere precum Curiera.
• Tariful standard de livrare este de 19 lei pentru comenzi a caror valoare este mai mica de 1210 de lei.
• Comenzile mai mari de 1500 de lei beneficiaza de TRANSPORT GRATUIT prin Curiera.
• Termenul de livrare este in general de maxim 3 zile lucratoare din momentul expedierii coletului in localitatile aflate in aria de acoperire a companiei de curierat partenere si de maxim 10 zile pentru localitatile ce nu se afla in aria de acoperire. Acesti termini pot fi depsiti in anumite cazuri precum perioade de promotii (Black Friday, Reduceri de Craciun, Campaniile de Paste etc.) sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).
• Livrare se face in sistem Door to Door (coletul este livrat direct la dumneavoastra acasa).
In cazul in care aveti doua comenzi cu statusul „Inregistrata” si date identice de livrare/expediere, cele doua comenzi vor fi cumulate/unite din sistemul nostru. Prima comanda se anuleaza automat, iar produsele din prima comanda se adauga in a doua comanda.
Ca masura restrictiva pentru CLIENTII ce nu ridica PRODUSELE comandate ne rezervam dreptul de a nu mai expedia noi comenzi fara ca plata acestora sa fie efectuata integral in avans.
In situatia in care CLIENTII ce au comenzi neridicate doresc sa comande produse cu plata in sistem ramburs acestia vor trebui sa achite in avans contravaloarea urmatoarei comenzi plus cea a transportului tur-retur pentru comanda neridicata anterior in cuantum de 50 de lei prin Curiera. Ulterior optiunea de plata in sistem ramburs va fi din nou disponibila la finalizarea comenzilor.
Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la numerele de telefon 0752 555 525 sau pe email la comenzi@acidhyaluronic.ro.